داوید ویا که در بازی شنبه شب بارسا در سان مامس کارت قرمز دریافت کرد ازیک بازی محروم شد.

ویا به دلیل درگیری و نزاع با گورپگی در جریان بازی بارسا با اتلتیک بیلبائو توسط کمیته داوران با محرومیت مواجه شد.

Open in new window

بر همین اساس این بازیکن اهل استوریان دربازی بعدی بارسا در لالیگا غایب خواهد بود. این بازی ساعت 19:00 یکشنبه آینده در نیوکمپ و در مقابل مایورکا برگزار خواهد شد.

دومین مسابقه ای که ویا حضور ندارد.

داوید ویا در تمام بازی های رسمی این فصل بارسا به استثنای دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در سویا به میدان رفته است؛ در آن بازی نیز به دلیل اینکه تازه از تعطیلات برگشته بود، نتوانست حضور پیدا کند. وی تاکنون 7 بار برای بارسا به میدان رفته که شامل 5 بازی در لیگ، یکی در لیگ قهرمانان اروپا و یکی در سوپرکاپ اسپانیا بوده است.