امروز صبح تمرین ماقبل آخر بارسا قبل از بازی با مایورکا برگزار شد. حضور آدریانو در تمرین امروز، خبر خوشی برای گواردیولا محسوب می شود. این بازیکن که به خاطر مصدومیت از همراهی تیم در سفر به کازان جا مانده بود، امروز همراه سایر بازیکنان در تمرینات شرکت کرد.

به غیر از ژاوی که بدلیل آسیب دیدگی در تمرین غایب بود، تمام بازیکنان در تمرین حضور داشتند. گواردیولا بازیکنان خود را برای بازی با مایورکا امتحان کرد. تیم گواردیولا در حال آمادگی برای سومین بازی خود در نیوکمپ در بازی یکشنبه مقابل مایورکا است و بعد از این بازی به دلیل بازی های ملی بازیهای لیگ تعطیل می شود.

Open in new window

آدریانو که در تمام طول هفته - به علت آسیب دیدگی از ناحیه ران پا - در بازی قبلی بارسا با بیلبائو در سان مامس به تنهایی و جدا از سایر اعضای تیم تمرین کرد، امروز صبح به تمرینات برگشت. وی همراه سایر اعضای تیم تمرین کرد و حضور فعالی در تمرینات داشت.

حضور 2 بازیکن از بارسا ب در تمرینات

در تمرین امروز علاوه بر 18 بازیکن اصلی تیم گواردیولا، تیاگو و نیلیتو از تیم ب نیز حضور داشتند. این دو بازیکن در تمرین روز جمعه هم حضور داشتند و به همراه بازیکنان تیم اصلی، جزو 20 مرد حاضر در تمرینات بودند.

تمرین یکشنبه صبح

طبق روال معمول برای بازی های خانگی، تیم فردا صبح ساعت 11 در نیوکمپ و پشت درهای بسته تمرین خواهد کرد.